marcus
per en 16 D'octubre 2016
1,215 Vistes

CAT.- Començo un dels laterals. No he tingut mai clar què fer-hi i per això estic trigant molt en acabar el cap. He preparat uns dibuixos per decidir després què posar-hi, sobretot decidir si aquest què m’agrada o no.

CAST.- Empiezo uno de los laterales. No he tenido claro que hacerle i es por eso que estoy tardando tanto en acabar la cabeza. He hecho algunos dibujos para decidir què ponerle, sobretodo si este que me gusta o no.

20160907_190657

Una altra proba:

20160907_190751

I una altra:

20160907_191748

Em quedo finalment amb una d’aquestes dues:

20160908_165306

CAT.- I entre deliveracions amb les meves assessores artístiques finalment em quedo amb la de la dreta. Per tant, la retallo, la presento i la calco amb papaer de calcar al lateral que ja he polit prèviament.

CAST.- I entre deliveraciones con mis asesoras artísticas finalemente me quedo con la de la derecha. Por lo que la recorto, la presento y la calco con papel de calcar sobre la superficie lateral que previamente habia pulido.

CAT.- Així és com queda calcat i després la repasso amb el llapis per marcar més el traçat

CAST.- Así es como queda calcado y después la repaso con el lápix para marcar más el trazado.

 

CAT.- El procediment que faig servir és el de sempre, repassar el contorn amb les gúbies i buidar el fons per deixar-lo lo més plà possible.

CAST.- El método que uso es el de siempre, repassar el contorno con las gubias y vaciar el fondo dejándolo lo más plano possible.

 

CAT.- Ara puleixo amb paper de vidre per treure el llapis i mirar com ha quedat el relleu fet amb les gúbies.

CAST.- Ahora pulo con papel de lija para quitar el lápiz y ver como ha quedado el perfil hecho con las gubias.

20160920_221216

CAT.- El següent pas és acabar el fons amb el punxó que vaig fabricarme l’altre dia. Aquesta acció acaba de polir molt tot el conjunt, de fet li dona un acabat molt maco i fa que sembli un treball molt acurat

CAST.- El siguiente paso es acabar el fondo con el punzón que me hize el otro dia. Esta acción acaba de pulir mucho todo el conjunto, de hecho le confiere un acabado muy bonito y hace que parezca un trabajo muy acurado.

CAT.- Aprofito per acabar la decoració de l’esquena amb el punxó.

CAST.- Aprovecho para acabar la decoración de la espalda con el punzón

 

 

20160921_085531

Publicat a: Arts
Sigues el primer a qui li agrada això.